2009. október 22., csütörtök

Kedves Mindenki!

Kis türelmet kérek mindenkitől, jövő héten kapok végre egy alapszabály mintát és megtarthatjuk a sportegyesületünk alakuló ülését, ami után végre beadhatjuk a Fővárosi Bíróságra a bejegyzési kérelmet.

Amúgy ezen az ülésen kéne döntenünk mindenről:
-név
-logo
-alapszabály
-egyesületi célok
-tisztségviselők
-tagdíj
-tagdíj felhasználás
-stb.

Készüljünk lélekben erre és ott és akkor döntsünk el mindent demokratikusan!

De engedjétek meg, hogy egy kisit én is felkavarjam a dolgokat:

Itt és most szeretnék elnézést kérni Gyuritól (neki már többször elmondtam ezzel kapcsolatban a véleményemet )és Tőletek, de nekem a gimnasztikus bemelegítés és nyújtás sokkal jobban bejön, mint a táncos. Nem szeretnék antiszociálisnak tűnni, majd a háttérben a zenére melegítek be ezentúl ,de ne nézzetek rám furcsán, táncolni nem fogok. Maradok a Gyuritól tanult "sima" bemelegítésnél.

Számomra az NW spor tés szórakozás egyben, a táncot sajnos nem tudom ehhez kapcsolni. Természetesen nem buzdítok senkit arra, hogy tartson velem és elismerem a teljesítményt amivel összekötitek a táncot az NW-al, de én inkább a bemelegítésnél is a légzéstechnika javítását adnám hozzá plusszban.

Ahogy megfigyeltem nem vagyok ezzel egyedül. Annyit kérek a táncos lábúaktól és Tőled Gyuri, hogy a tánc elemeknél legyünk figyelemmel az idősebb, nehezebben mozgó sporttársakra. Ha nem tudják csinálni a tános koreográfiát, bemelegíteni sem fognak!!!!


Baráti üdvözlettel,

Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése